Τί είναι η καμπάνια Google Adwords

adwordsΤο Google Adwords είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας με στοχευμένο τρόπο αλλά και με ελεγχόμενο κόστος – Pay per click διαφήμιση. Η χρησιμότητα του Google Adwords είναι ότι χρεώνεστε μόνο όταν ο χρήστης πατήσει πάνω στην διαφήμιση σας και μπει στην ιστοσελίδα σας και όχι για τις εμφανίσεις που γίνονται κατά την διάρκεια της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Η διαφήμιση σας μπορεί να είναι κείμενο , εικόνα ή ακόμα και video ενώ προβάλλονται πέρα από την Google και σε άλλες ιστοσελίδες οι οποίες έχουν την δυνατότητα στην ιστοσελίδα τους να προβάλλουν διαφημίσεις με αποτελέσματα σχετικά με την αναζήτηση και το αποτέλεσμα που θέλετε, άρα αυτομάτως το κοινό που μπορεί να σας δει διευρύνεται.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα μιας καμπάνιας Google Adwords ως μέσο προβολής;

Αν κάποιος προσπαθήσει να συγκρίνει τις καμπάνιες Google Adwords ως μέσω προβολής με άλλα μέσα, όπως διαφημίσεις σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, διαφημιστικά φυλλάδια, καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα κλπ θα βρεί πολλά θετικά στοιχεία στο Google Adwords. Αναφέρουμε μερικά από αυτά και θεωρούμε ότι είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος προβολής στις μέρες μας.

  • Πληρώνετε μόνο όταν η διαφήμιση σας έχει αποτέλεσμα, δηλαδή όταν κανει κάποιος κλικ στην διαφήμιση σας.

  • Τιμολόγηση κόστους-ανά-κλικ (CPC), ούτως ώστε να πληρώνετε μόνο για τα κλικ που δέχεστε σε τιμή που έχετε καθορίσει (επιλέξτε μέγιστο CPC από 1 λεπτό έως €100).

  • Τιμολόγηση κόστους-ανά-εμφάνιση (CPM) για αυτούς που προτιμούν να στοχοθετούν μεμονωμένους ιστότοπους περιεχομένου και να πληρώνουν ανά εμφάνιση.

  • Ημερήσιος, καθορισμένος από εσάς προϋπολογισμός, με τιμή εκκίνησης το 1 λεπτό.

  • Στοχευμένες διαφημίσεις που δημιουργείτε και διαχειρίζεστε.

  • Ορίστε εσείς το κοινό που σας ενδιαφέρει με βάση δημογραφικά στοιχεία και προβληθείτε σε συγκεκριμένη περιοχή.

  • Αναφορές απόδοσης 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες της εβδομάδας, ηλεκτρονικά στον λογαριασμό σας.

  • Διαφημιστικό δίκτυο ιστότοπων και προϊόντων για αυξημένη διαφημιστική προβολή.

  • Μία ή περισσότερες στοχευμένες διαφημίσεις με μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά.

Πως λειτουργεί και πόσο κοστίζει;

  1. adwords1Αρχικά κάνουμε μια ανάλυση στον χώρο και τον ανταγωνισμό της επιχείρησης και ορίζουμε κάποιες λέξεις κλειδιά, τις οποίες είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσει ένας χρήστης στο google και να αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις σαν την δική σας.
  2. Στην συνέχεια ορίζουμε ένα ημερήσιο προυπολογισμό-όριο που είμαστε διατεθημένοι να δαπανήσουμε για την διαφημιστική μας καμπάνια, για παράδειγμα 10€ την ημέρα και ένα μέγιστο κόστος ανά κλικ για την συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
  3. Δημιουργούμε την καμπάνια μας για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
  4. Όταν λοιπόν ψάξει κάποιος στη Google χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις κλειδιά, θα αρχίσει να εμφανίζεται η διαφήμισή μας. Σε ποια θέση όμως; Η θέση επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως τα χρήματα που ορίσαμε ως όριο στη λέξη κλειδί, την ποιότητα τ ης διαφήμισης, των keywords και πολλών άλλων παραγόντων. Έτσι για παράδειγμα αν κάποιος έχει ορίσει μεγαλύτερο όριο στον προϋπολογισμό του, θα εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση από την δική μας.
  5. Στην συνέχεια αν κάποιος κάνει κλικ πάνω στη διαφήμισή μας, θα χρεωθούμε με το ποσό που κοστίζει η συγκεκριμένη λέξη κλειδί. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το διαθέσιμο ημερήσιο προϋπολογισμό και έτσι θα μειώνεται διαρκώς το υπόλοπό μας.
  6. Η διαφήμισή μας θα συνεχίσει να εμφανίζεται κατά την διάρκεια της ημέρας όσο θα υπάρχει διαθέσιμο ποσό στον προϋπολογισμό μας. Όταν μηδενιστεί το υπόλοιπο του προϋπολογισμού μας, θα πάψει να εμφανίζεται η διαφήμισή μας.
  7. Ανα πάσα στιγμή μπορούμε να διακόψουμε την προβολή της καμπάνιας μας και να σταματήσει η χρέωσή μας. Δεν είναι απαραίτητο να μηδενίζεται πάντα ο ημερήσιος προϋπολογισμός μας, εφόσον αυτό εξαρτάται από τα click των χρηστών στην διαφήμισή μας. Οποιαδήποτε όμως στιγμή μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε τον προϋπολογισμό μας με στόχο να εμφανιζόμαστε ακόμη περισσότερες φορές.

Η όλη παραπάνω διαδικασία μας δίνει την δυνατότητα να ελέγχουμε απόλυτα την διαφημιστική μας καμπάνια και μην χρεωθούμε ποτέ περισσότερο από όσο έχουμε ορίσει. Επίσης μας δίνει την δυνατότητα μέσα από την ανάλυση των αναφορών του συστήματος, να προσαρμόσουμε την καμπάνια μας και να τη βελτιστοποιήσουμε ώστε να επιτύχουμε περισσότερες «καλές» επισκέψεις με το μικρότερο κόστος.